SEA-STAR SHOP ONLINE
SEA-STAR SHOP ONLINE Moje konto  Zawartość koszyka  Zamówienie
  WWW » Sklep » Reklamacje i zwroty Moje konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie   
Kategorie


Cennik
Pełny cennik detaliczny
Kontakt
shop@sea-star.pl
+48 727 41 11 44

Poniedziałek - Piątek
10°° - 18°°
Informacje
O nas
Korzystanie z serwisu
Bezpieczeństwo
Płatność i wysyłka
Program rabatowy
Reklamacje i zwroty
Kontakt
Forum
ZAUFANY PARTNER - SEA-STAR
Krajowy Rejestr Długów
BEZPIECZNY SKLEP -  SEA-STAR SHOP ONLINE
Płatnoœci ONLINE realizowane przez PayU



Reklamacje i zwroty O mnie


Klient ma prawo zwrotu części lub całości zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827).

W celu dokonania zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub drogą elektroniczną - oraz wypełnienie formularza zwrotu, który należy dołączyć do przesyłki (Oświadczenie o odstąpieniu od umowy).

Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia zwracanego towaru przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.

Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.

Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Sklep internetowy nie przyjmuje zwrotów oprogramowania oraz innych towarów zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827).

Zwrot wartości towaru następuje po otrzymaniu i ocenie stanu towaru.

Zwrot wartości towaru następuje przelewem na konto klienta lub przekazem pocztowym na adres klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu.

Zwrot wartości towaru jest kwotą brutto towaru.

Sklep internetowy zastrzega, że różnice wynikające z ustawień komputera nie stanowią podstawy roszczeń.

Sklep internetowy zastrzega, że zdjęcia oferowanych produktów umieszczone na stronach internetowych lub w katalogach mogą nie być wiernym odzwierciedleniem zamawianego towaru - różnice tego rodzaju nie są wadą w rozumieniu prawa cywilnego.

Sklep internetowy odpowiada za dostarczenie zamówienia. W przypadku zaginięcia zamówienia otrzymają Państwo nowy towar lub zwrot kosztów, w momencie wyjaśnienia sprawy.

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki oraz zawartości przesyłki przy odbiorze w obecności dostawcy.

Klient zobowiązany jest, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, zgłosić ten fakt dostawcy w formie potwierdzonego, pisemnego protokółu oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Klient zobowiązany jest, zachować opakowanie służące do transportu dla celów ewentualnej analizy przez biegłego, w przypadku niekompletnej dostawy lub uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

Sklep internetowy zastrzega, że w przypadku uszkodzeń mechanicznych, reklamacje będą rozpatrywane głównie na podstawie potwierdzonego, pisemnego protokółu dostawcy.

Każdy towar znajdujących się w ofercie posiada gwarancję, chyba, że jest to zaznaczone inaczej.

Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, chyba, że jest to zaznaczone inaczej.

Gwarancja producenta lub dystrybutora jest realizowana za pośrednictwem sklepu internetowego.

Gwarancja bezpośrednia producenta jest realizowana przez serwisy producenta bez pośrednictwa sklepu internetowego.

Wszelkie wady towaru, nieprawidłowe jego działanie powinny być niezwłocznie zgłaszane w drogą elektroniczną wraz z dokładnym opisem usterki.

Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia reklamowanego towaru przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.

Wysyłka towaru odbywa się na koszt klienta.

Sklep internetowy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę danych w trakcie dokonywania naprawy.





Podstawą gwarancji są podstemplowane dokumenty (łącznie): karta gwarancyjna, dowód zakupu. W przypadku zaginięcia karty gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.

Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.

Zapewniamy bezpłatne usunięcie ewentualnych wad uniemożliwiających eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, a ujawnionych w okresie gwarancji.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady.
- uszkodzenia na skutek niewłaściwego użytkowania i przechowywania produktu.
- uszkodzenia powstałe na skutek nie przestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu.
- uszkodzenia powstałe na skutek samowolnych napraw, przeróbek oraz zmian oprogramowania dokonanych - przez nieupoważnione osoby i firmy.
- uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia.
- uszkodzenia spowodowane przez czynniki zewnętrzne, takie jak: zalanie, zawilgocenie, zbyt niska temperatura, zbyt wysoka temperatura, wyładowania atmosferyczne, działanie czynników chemicznych, a także innych poza kontrolą Gwaranta.
- uszkodzenia powstałe z winy lub niewiedzy użytkownika.

Gwarancją nie są objęte czynności należące do obsługi eksploatacyjnej (np. instalacja sprzętu, konfiguracja sprzętu, konserwacja sprzętu, podłączenie dodatkowych opcji, podłączenie dodatkowych urządzeń) oraz materiały eksploatacyjne.

Wszelkie zmiany na karcie gwarancyjnej, uszkodzenia uniemożliwiające jej odczytanie i / lub stwierdzenie oryginalności oraz uszkodzenia spowodowane czynnikami opisanymi w punkcie 5 są podstawą do anulowania gwarancji.

W trakcie realizacji zlecenia zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji dokumentów będących podstawą gwarancji.

W przypadku stwierdzenia, że uszkodzenie wynika z niewłaściwego użytkowania towaru i/ lub innych przyczyn niezawinionych przez producenta i / lub sprzedawcę, klient zobowiązany jest pokryć koszty związane z odesłaniem towaru. Jeżeli w takim przypadku klient wykaże chęć naprawy towaru, zostanie to wykonane jako odrębne zlecenie na koszt klienta.

Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z wadami produktu.

Reklamując i odsyłając towar, odsyłasz go na własny koszt. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Odsyłając towar należy włożyć do środka dokładny opis usterki oraz podać pełne dane osobowe.

Obowiązkiem klienta jest należyte zabezpieczenie towaru na czas transportu.

Wszystkie produkty i / lub części wymienione w ramach niniejszej gwarancji przechodzą na własność serwisu.





Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/





SEA-STAR
Paulina Paczocha
ul. Dygasińskiego 37
95-100 Zgierz

"REKLAMACJA" / "ZWROT" / "GWARANCJA"




Formularz zwrotu

Formularz gwarancji

Kontynuuj
Online
Aktualnie w sklepie:

2 Gości
10 Zarejestrowani
Logowanie
Adres @-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Bezpieczne logowanie

Nowe konto
Koszyk więcej
...jest pusty
Bestsellery
01.ĹťarĂłwka UV 9W - H
02.Ĺťel UV - CLEAR
03.Blaszki - 00023
04.Słoiczki 5 ml + box - 00001
05.Blok polerski - 00001
06.Pilnik banan czarny 080/120
07.Stemple - zestaw - 00001
08.Blok polerski - 00003
09.Patyczki - 10 cm
10.Pilnik szeroki czarny 080/180
Nowości więcej
Pasta
Pasta
32,00zł PLN
Recenzje więcej
Lampa UV 45W - 00001
Lampa super.Świetnie utwardza i ślicznie wygląda.Gorąc-
o pole ..

5 z 5 gwiazdek
Języki
Polski
Waluty


Wyszukiwanie


Wpisz słowo, aby wyszukać interesujący Cię produkt.



Wyszukiwanie zaawansowane



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminów oraz polityki bezpieczeństwa.

Copyright © 2008 SEA-STAR
Powered by osCommerce